W Galerii Jurajskiej pojawi się jeszcze więcej biżuterii i dodatków. Do debiutu w największym centrum handlowym w Częstochowie szykuje się australijska marka Lovisa.
Chociaż Galeria Jurajska jest już w 98% skomercjalizowana, nie ustaje w rozwoju oferty, zwłaszcza w segmencie fashion, który jest tu najmocniej reprezentowany. Przykładem jest najnowsza umowa z marką biżuteryjną Lovisa. Butik, który wkrótce zadebiutuje w Jurajskiej, będzie pierwszym należącym do brandu w północnej części województwa śląskiego.
– Lovisa to niezwykle ciekawy i świeży koncept z Australii, który nie tylko dynamicznie rozwija się na polskim rynku, ale także wyróżnia na nim. Marka słynie nie tylko z szerokiego i zróżnicowanego asortymentu, który co tydzień wzbogacany jest aż o 150 nowych modeli biżuterii, ale także z podążania za trendami i przystępnych cen – mówi Anna Borecka, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.
– Ten modowy charakter brandu, który inspirację czerpie zarówno ze świata couture i wybiegów, jak również najnowszych trendów mody ulicznej, sprawia, że marka idealnie wpasowuje się w segment fashion Galerii Jurajskiej i potrzeby naszego klienta. Co więcej, wzbogaca centrum handlowe o atrakcyjną destynację zakupową dla osób lubiących zabawę modą – dodaje.
Lovisa zadebiutowała na rynku w 2010 roku, szybko zyskując pozycję lidera w swojej branży. Pierwszy butik marki powstał w Australii. Dziś brand posiada łącznie ponad 700 salonów w 30 krajach na 6-ciu kontynentach. Obecny jest m.in. w: Stanach Zjednoczonych, Singapurze, Nowej Zelandii, Chinach, Ameryce Południowej, RPA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Austrii, Luksemburgu, Holandii, Rumunii, we Włoszech i na Węgrzech.
– Lovisa to kolejna unikalna marka o globalnym zasięgu, którą klienci z Częstochowy i okolic znajdą wyłącznie w naszym centrum handlowym. Tym samym po raz kolejny w ostatnich latach podkreślamy silną pozycję Jurajskiej na lokalnym rynku, ale także – co istotne – wyjątkowość naszej oferty, która oparta jest na największych markach i najnowszych konceptach, jakie oferuje rynek retail – mówi Anna Borecka.
Jak informuje galeria, w ofercie najnowszego sklepu będzie można znaleźć biżuterię pozłacaną, posrebrzaną oraz wykonaną ze stali szlachetnej. Sam asortyment obejmie natomiast m.in. kolczyki, naszyjniki, bransoletki, broszki i piny, a także ozdoby do włosów. Dodatkowo, na miejscu będzie można wykonać bezpłatnie piercing. Coś dla siebie znajdą także najmłodsi, którym dedykowana jest linia biżuterii.
– Jestem przekonana, że dla kobiet, które cenią sobie styl, nietuzinkowe dodatki i ciekawą biżuterię Lovisa szybko stanie się obowiązkowym przystankiem w czasie zakupów w Jurajskiej. Szeroka, stale zmieniająca się i zaskakująca oferta, ale także dobre ceny, sprawiają, że w nowym butiku każdy znajdzie coś dla siebie – dodaje przedstawicielka galerii.
Lovisa będzie 14 marką oferującą biżuterię i dodatki w tenant-mix’ie Galerii Jurajskiej. Od lat swoje salony mają tutaj tak znane brandy jak m.in.: Pandora, Jubitom, W.Kruk, Apart, Tous, Yes, Vezzi, Ania Kruk czy A&A Dom Jubilerski. Cały segment modowy galerii składa się dziś aż z 84 sklepów. – Dalszy rozwój oferty modowej, zwłaszcza o topowe brandy, mające pozycje liderów, jest obecnie jednym z naszych leasingowych celów – mówi Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing in Poland, GTC SA.
– W tych działaniach podążamy za naszym klientem, który oczekuje nie tylko zaskakujących nowości w ofercie, ale także dostępu do najlepszych i najpopularniejszych marek. Ten kierunek rozwoju towarzyszy nam także w 2023 roku, czemu sprzyja fakt, że kolejne marki dostrzegają nasz ogromny potencjał leasingowy, niekwestionowaną pozycję lidera, ale także mocny tenant-mix, który tworzy atrakcyjne otoczenie dla udanego lokalnego i regionalnego debiutu – dodaje.
Reklama na samochodach. Agencja Reklamowa Demo od ponad 20 lat zajmuje się oklejaniem samochodów folią, reklamą na samochodach. Oklejamy całe floty pojazdów firmowych - samochody osobowe, dostawcze, tiry, cysterny. Oklejamy samochody w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach i innych miastach. Każdego dnia widoczne na ulicach oklejone pojazdy zwiększają świadomość marki, umacniają pozycję rynkową, zachęcają do zakupu i budzą emocje. Reklama na samochodzie to ekonomiczny, trwały i prestiżowy sposób na zaistnienie w świadomości Odbiorcy.
mobil garázs. Mobilgarázs árak. A cégünk többéves tapasztalattal rendelkezik mobilgarázsok, acélgarázsok, raktárok, tárolóépületek, szerkezetek és melléképületek előállításában. Termékeink tökéletesen beválnak különálló épületként, illetve a meglévő ház vagy épület szerves részeként is.Adwokat od zasiedzenia Warszawa Kancelaria Radcy Prawnego Iwona Zubrzycka-Zięba. Kancelaria Radcowska świadczy kompleksową obsługę prawną przedsiębiorców i osób fizycznych na Tarchominie, Białołęce, Woli i w Centrum Warszawy. Oferuje kompleksową obsługę prawną firm, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, wspólników spółek cywilnych, spółek prawa handlowego. Radca prawny Iwona Zubrzycka – Zięba to profesjonalne porady prawne dla przedsiębiorstw, firm, osób fizycznych, porady on line i e-sąd. Reprezentowanie wspólnoty mieszkaniowej we wszelkiego rodzaju sprawach sądowych, w tym w postępowaniach przeciwko wykonawcom robót budowlanych oraz dostawcom mediów.