Lovisa w ofercie Galerii Jurajskiej

by Grzegorz Ławniczek

W Galerii Jurajskiej pojawi się jeszcze więcej biżuterii i dodatków. Do debiutu w największym centrum handlowym w Częstochowie szykuje się australijska marka Lovisa.

Chociaż Galeria Jurajska jest już w 98% skomercjalizowana, nie ustaje w rozwoju oferty, zwłaszcza w segmencie fashion, który jest tu najmocniej reprezentowany. Przykładem jest najnowsza umowa z marką biżuteryjną Lovisa. Butik, który wkrótce zadebiutuje w Jurajskiej, będzie pierwszym należącym do brandu w północnej części województwa śląskiego.

Żłobek Targówek Zacisze w Warszawie

– Lovisa to niezwykle ciekawy i świeży koncept z Australii, który nie tylko dynamicznie rozwija się na polskim rynku, ale także wyróżnia na nim. Marka słynie nie tylko z szerokiego i zróżnicowanego asortymentu, który co tydzień wzbogacany jest aż o 150 nowych modeli biżuterii, ale także z podążania za trendami i przystępnych cen – mówi Anna Borecka, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

– Ten modowy charakter brandu, który inspirację czerpie zarówno ze świata couture i wybiegów, jak również najnowszych trendów mody ulicznej, sprawia, że marka idealnie wpasowuje się w segment fashion Galerii Jurajskiej i potrzeby naszego klienta. Co więcej, wzbogaca centrum handlowe o atrakcyjną destynację zakupową dla osób lubiących zabawę modą – dodaje.

Leczenie boreliozy

Borelioza Warszawa

Lovisa zadebiutowała na rynku w 2010 roku, szybko zyskując pozycję lidera w swojej branży. Pierwszy butik marki powstał w Australii. Dziś brand posiada łącznie ponad 700 salonów w 30 krajach na 6-ciu kontynentach. Obecny jest m.in. w: Stanach Zjednoczonych, Singapurze, Nowej Zelandii, Chinach, Ameryce Południowej, RPA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Austrii, Luksemburgu, Holandii, Rumunii, we Włoszech i na Węgrzech.

– Lovisa to kolejna unikalna marka o globalnym zasięgu, którą klienci z Częstochowy i okolic znajdą wyłącznie w naszym centrum handlowym. Tym samym po raz kolejny w ostatnich latach podkreślamy silną pozycję Jurajskiej na lokalnym rynku, ale także – co istotne – wyjątkowość naszej oferty, która oparta jest na największych markach i najnowszych konceptach, jakie oferuje rynek retail – mówi Anna Borecka.

Jak informuje galeria, w ofercie najnowszego sklepu będzie można znaleźć biżuterię pozłacaną, posrebrzaną oraz wykonaną ze stali szlachetnej. Sam asortyment obejmie natomiast m.in. kolczyki, naszyjniki, bransoletki,  broszki i piny, a także ozdoby do włosów. Dodatkowo, na miejscu będzie można wykonać bezpłatnie piercing. Coś dla siebie znajdą także najmłodsi, którym dedykowana jest linia biżuterii.

– Jestem przekonana, że dla kobiet, które cenią sobie styl, nietuzinkowe dodatki i ciekawą biżuterię Lovisa szybko stanie się obowiązkowym przystankiem w czasie zakupów w Jurajskiej. Szeroka, stale zmieniająca się i zaskakująca oferta, ale także dobre ceny, sprawiają, że w nowym butiku każdy znajdzie coś dla siebie – dodaje przedstawicielka galerii.

Lovisa będzie 14 marką oferującą biżuterię i dodatki w tenant-mix’ie Galerii Jurajskiej.

Od lat swoje salony mają tutaj tak znane brandy jak m.in.: Pandora, Jubitom, W.Kruk, Apart, Tous, Yes, Vezzi, Ania Kruk czy A&A Dom Jubilerski. Cały segment modowy galerii składa się dziś aż z 84 sklepów. – Dalszy rozwój oferty modowej, zwłaszcza o topowe brandy, mające pozycje liderów, jest obecnie jednym z naszych leasingowych celów – mówi Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing in Poland, GTC SA. 

– W tych działaniach podążamy za naszym klientem, który oczekuje nie tylko zaskakujących nowości w ofercie, ale także dostępu do najlepszych i najpopularniejszych marek. Ten kierunek rozwoju towarzyszy nam także w 2023 roku, czemu sprzyja fakt, że kolejne marki dostrzegają nasz ogromny potencjał leasingowy, niekwestionowaną pozycję lidera, ale także mocny tenant-mix, który tworzy atrakcyjne otoczenie dla udanego lokalnego i regionalnego debiutu – dodaje.

Nowe marki i większe sklepy popularnych brandów

Galeria Jurajska rozwija i poszerza swoją ofertę handlową, czego efektem są zarówno ostatnie otwarcia nowych sklepów, jak również przeprowadzki dotychczasowych najemców do większych lokali na terenie obiektu.

Tylko w ciągu ostatnich dni centrum handlowe zyskało aż 3 nowych najemców. W Jurajskiej zadebiutowała już marka Lovisa. Pochodzący z Australii i działający w 30 krajach na sześciu kontynentach brand, uruchomił tu swój pierwszy sklep w tej części województwa śląskiego.

W ofercie można znaleźć biżuterię pozłacaną, posrebrzaną, a także wykonaną ze stali szlachetnej, w tym m.in. kolczyki, bransoletki, broszki czy piny. Ciekawostką jest to, że oferta sklepu co tydzień wzbogacana jest aż o 150 nowych modeli biżuterii. Nowy najemca zapewnia też bezpłatny piercing.

– Lovisa to świeży i niezwykle atrakcyjny koncept, który w ostatnich miesiącach dynamicznie rozwija się na polskim rynku. Dla osób, które poszukują nowoczesnej, modnej, ale i przystępnej cenowo biżuterii to dziś nowy obowiązkowy przystanek, od teraz także w Galerii Jurajskiej – mówi Anna Borecka, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

Takim punktem na mapie centrum jest także właśnie otwarty pop-up store Tchibo. Na powierzchni 98 m kw. kupujący znajdą setki produktów w outletowych cenach. Oferta sklepu obejmuje oprócz kaw, ekspresów i wszystkiego co niezbędne do ich zaparzania, także m.in. akcesoria do domu i ogrodu, ubrania, bieliznę, pościele czy dekoracje.

– Marka Tchibo jest już znana naszym klientom. Teraz jednak pojawia się w nowej, pop-upowej odsłonie i to w formacie, który pozwala robić zakupy z rabatem przez cały rok. Jesteśmy przekonani, że lokal w takiej formule, gdzie można upolować okazje na wysokiej jakości produkty, szybko przypadnie do gustu odwiedzającym centrum – mówi Anna Borecka.

To jednak nie koniec nowości. Jurajska zyskała także kolejny sklep z ubraniami dla kobiet. W galerii niedawno zadebiutowała polska marka odzieżowa Quiosque, która wprowadziła się do lokalu mającego 121 m kw. To już 58 sklep z ubraniami w Jurajskiej! W jego asortymencie można znaleźć zarówno odzież, jak również dodatki, w tym kurtki, spódnice, sukienki, spodnie, żakiety i bluzki.

– Oferta modowa jest kluczowa dla Galerii Jurajskiej. Dlatego regularnie poszerzamy ten segment, sięgając jednocześnie do współpracy z doskonale znanymi polskimi i zagranicznymi markami, których oczekują po nas nasi klienci. Quiosque jest jednym z takich brandów, który idealnie dopełnia asortyment fashion Jurajskiej – dodaje.

Nie jest to jedyna nowość w modowej części oferty galerii. Salon Monnari już przeniósł się do nowego lokalu, który ma niemal 197 m kw. W większym lokalu działa także sklep marki odzieżowej Tatuum. Brand przeprowadził się z powierzchni 194 m kw. na 250 m kw. Plany dotyczące Jurajskiej ma także lokalny koncept Lody Czewskie, z którym niedawno podpisano umowę. Marka stworzy w galerii lokal z ofertą lodów rzemieślniczych.

Cała galeria jest dziś już w ponad 98% wynajęta.

Related Posts