Galeria Jurajska z nowym konceptem marki Bershka

by Grzegorz Ławniczek

W Galerii Jurajskiej, największym centrum handlowym na północy woj. śląskiego, ponownie otwarto salon marki Bershka, który powstał w oparciu o najnowszy koncept wizerunkowy marki, w którym neutralna architektura sprawia, że produkt jest jeszcze wyraźniej wyeksponowany.  W sklepie znaleźć można także kasy samoobsługowe.

W Galerii Jurajskiej coraz więcej najemców decyduje się na modernizację lokali, wprowadzanie nowego konceptu handlowego, często opartego na rozwiązaniach omnichannelowych lub na przeniesienie sklepu na większą powierzchnię. Tylko w ciągu ostatnich 2 lat taką decyzję podjęło wiele marek obecnych w Jurajskiej od lat, w tym m.in. Vistula, Empik, Wittchen, Ryłko, iDream, So!Coffee, Tatuum czy restauracja A-Dong.  W efekcie, oferta centrum handlowego stała się jeszcze bardziej wyróżniająca na regionalnym rynku oraz oparta na nowościach i udogodnieniach dostępnych tylko w tym obiekcie.

Otwarte dni z Bebetto

Otwarte dni z marką Bebetto – przyjdź do salonu wózków dziecięcych BabySpec w Częstochowie aby poznać wózki Bebetto! – 26-27 kwietnia. Babyspec ul. Krakowska 45 w Częstochowie – Zapraszamy!

Wózki Bebetto

Dlaczego Bebetto? Bezpieczeństwo w terenie

Bezpieczeństwo dziecka podczas podróży jest absolutnym priorytetem dla każdej mamy i taty. Wózki marki Bebetto są projektowane w myśl o bezpieczeństwie. Każdy szczegół dopracowany, solidna konstrukcja oraz niezawodne koła, a to wszystko aby zapewnić małemu użytkownikowi  ochronę podczas spacerów.

Wygoda i Komfort

Wózek Bebetto to nie tylko bezpieczeństwo, ale także wygoda dla dziecka. Innowacyjne rozwiązania ergonomiczne powodujące, że maluch może zapewnić komfort nawet podczas dodatkowych spacerów. Regulowane oparcie, miękkie materace i systemy amortyzacji to tylko niektóre z cech, które powodują, że wózki Bebetto są idealnym miejscem odpoczynku dla twojego dziecka.

 

bershka

Także znaczący, globalni gracze w branży fashion, tacy jak Inditex, inwestują w rozwój swojej obecności w Jurajskiej i decydują się na remodeling lokali. Latem ubiegłego roku, po remoncie, w nowym koncepcie i w nowej lokalizacji, otwarto tu salon marki Stardivarius. Teraz Galeria Jurajska zyskała salon Bershka w nowej odsłonie. Inditex zdecydował się bowiem na zwiększenie powierzchni najmu lokalu oraz na wprowadzenie do obiektu najnowszego konceptu marki.

– Inditex to nasz wieloletni partner, który w Jurajskiej ulokowane ma aż 4 marki ze swojego portfolio: Zara, Massimo Dutti, Stradivarius i Bershka. Współpraca z firmą należy więc do kluczowych dla rynkowej pozycji galerii, chociażby z uwagi na mocno modowy charakter obiektu – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej. – Cieszy nas więc, że Inditex rozwija się w obiekcie, wprowadzając nowe koncepty. Modernizacja Bershki to ważne wydarzenie dla Jurajskiej oraz dla lokalnego rynku. Tym bardziej, że jest to sklep należący do grona najpopularniejszych i najchętniej odwiedzanych przez naszych klientów, a nowy, zachwycający koncept, jeszcze bardziej zwraca uwagę – dodaje.

Intencją nowego projektu salonu Bershka było stworzenie neutralnej architektury, w której głównym bohaterem staje się produkt. Zmodernizowany sklep charakteryzuje się także nowymi rozwiązaniami technologicznymi, w tym ekranami LED, na których można śledzić najnowsze kampanie oraz kasami samoobsługowymi, które usprawniają zakupy. Wyróżnia go także oferta. Sama marka istnieje dziś na skrzyżowaniu technologii, muzyki i mediów społecznościowych i posiada trzy główne linie – dla Niej, dla Niego oraz skierowane do nastolatek BSK – tworzące szerokie spektrum stylu i łączące codzienną odzież z wyjątkowymi trendami. Główna kolekcja dopełniona jest natomiast opcjami personalizacji, edycjami limitowanymi i szeregiem różnorodnych kolekcji na licencji.

– Rozwój Galerii Jurajskiej oparty jest dziś w dużej mierze na unikalnej na północy województwa śląskiego ofercie, zwłaszcza modowej i lifestylowej. Wiele topowych marek dostępne w regionie jest dziś wyłącznie u nas. Fakt, że od teraz w propozycji obiektu pojawia nowy koncept handlowy Bershka sprawia, że Jurajska zyskuje kolejny wyróżnik – mówi Anna Borecka.

Fot. Bershka w Galerii Jurajskiej, fot. materiały prasowe najemcy

Related Posts