Ruszyły zapisy na II edycję wyprzedaży garażowej w Galerii Jurajskiej – 1 maja

Galeria Jurajska

by biuro

Już 1 maja br. w Galerii Jurajskiej odbędzie się druga edycja wyprzedaży garażowej. Pierwsze tego typu wydarzenie zgromadziło 60 wystawców i ponad 3 tys. kupujących! Wystartowały też zapisy dla chętnych wystawców. Osoby zainteresowane sprzedażą mogą się zgłaszać do 27 kwietnia br.

Wszystko wskazuje na to, że organizowane przez Galerię Jurajską wyprzedaże garażowe na dłużej zagoszczą w Częstochowie. Po udanym debiucie imprezy na początku kwietnia, centrum handlowe szykuje kolejną tego typu akcję.

Już 1 maja do galerii zawita druga edycja „garażówki”. Będzie można na niej znaleźć m.in. ubrania, dodatki i biżuterię, a także ceramikę, szkło, książki i inne bibeloty. Nie zabraknie również rękodzieła, różnego rodzaju kuriozów oraz kultowych i kolekcjonerskich przedmiotów z PRL-u.

– Mieszkańcom regionu spodobało się wietrzenie szaf, garaży i strychów. Pierwsza edycja imprezy okazała się hitem, przyciągając wystawców z Częstochowy i okolic. Każdy, kto nie prowadzi profesjonalnej sprzedaży staroci, mógł zjawić się u nas i sprzedawać zbędne dla siebie, ale pożądane przez innych rzeczy– mówi Violetta Dziubin-Łuszczyk, dyrektor marketingu Galerii Jurajskiej.

– Dla wielu wydarzenie stało się okazją do pozbycia się nadmiaru przedmiotów, uprzątnięcia mieszkania, a także do zarobienia kilku groszy na sprzedaży. Dla kupujących stało się natomiast szansą, aby poszukać wśród tysięcy rzeczy kilku skarbów – dodaje. Na to też liczą pomysłodawcy „garażówki” przy drugiej edycji.

Właśnie ruszyły zapisy dla sprzedawców. Wystarczy do 27 kwietnia br. napisać na adres jurajska@wyprzedazgarazowa.org i wyrazić chęć udziału w „garażówce”. Zgłaszać się mogą osoby prywatne i kolekcjonerzy – pod warunkiem, że nie prowadzą działalności gospodarczej polegającej na sprzedaży np. antyków, staroci czy używanych ubrań. Udział mogą także zadeklarować np. twórcy przetworów i rękodzieła.

– Nasza garażówka jest przede wszystkim imprezą sąsiedzką, która ma integrować lokalną społeczność, bawić ją, a także propagować wśród niej postawy proekologiczne, związane chociażby ideą zero waste tak, jak to ma miejsce na całym świecie. Liczymy, że tym razem, mając za sobą udany debiut, zainteresowanie udziałem będzie jeszcze większe – dodaje.

Więcej informacji i regulamin udziału na stronie galeriajurajska.pl

Bibeloty, kurioza i blisko 80 wystawców! Już 1 maja w Jurajskiej kolejna wyprzedaż garażowa

Lubicie polować na skarby vintage i bibeloty za grosze? Już w najbliższą niedzielę w Częstochowie odbędzie się druga z rzędu wyprzedaż garażowa. Organizuje ją Galeria Jurajska.
To prawdziwe święto dla fanów staroci, rzeczy vintage i nowych przedmiotów z drugiej ręki. Już 1 maja w Galerii Jurajskiej odbędzie się „garażówka”, czyli wielka wyprzedaż sąsiedzka. Druga edycja imprezy przyciągnie blisko 80 wystawców. Wśród nich znajdą się mieszkańcy Częstochowy i okolic, którzy postanowili wykorzystać wydarzenie, jako okazję do pozbycia się nadmiaru przedmiotów, które zwykle zalegają w pawlaczach, szafach, tapczanach, ale także w piwnicach, garażach i na strychach.
– „Garażówka” to przede wszystkim spotkanie mieszkańców, impreza sąsiedzka, na której może handlować każdy, kto nie para się profesjonalną sprzedażą staroci i vintage. To szansa na pozbycie się z domu tego, co od lat nam przeszkadza, ale jednocześnie jest uszanowane i być może zainteresuje innych – mówi Violetta Dziubin-Łuszczyk, dyrektor marketingu Galerii Jurajskiej.
– To także okazja, aby wpadło parę groszy do domowego budżetu. Sprzedający sami ustalają ceny sprzedawanych przedmiotów, a także bawią się w handlarzy, z którymi zawsze można coś utargować – dodaje. Co znajdziemy na zbliżającej się „garażówce”?
Na to nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Na imprezach tego typu można kupić dosłownie wszystko, w tym przysłowiowe mydło i powidło. Na pewno jednak nie zabraknie ubrań – tych nowych-używanych, ale także starszych – retro i vintage, jak również książek, płyt z muzyką i filmami, a także zabawek.
Tradycyjnie pojawi się także sporo ceramiki, szkła, porcelany i mosiądzu, a także biżuterii i bibelotów. Nie zabraknie także rzeczy praktycznych i codziennego użytku, w tym sprzętu sportowego (np. rowerów) i odzieży sportowej, elektronarzędzi i drobnej elektroniki czy części samochodowych, a nawet wózków dziecięcy. Pojawią się też stoiska z przetworami i ręcznie wykonanymi rzeczami – zapowiadają organizatorzy
– Wyprzedaże garażowe zawsze zadziwiają ofertą, bo sprzedaje się na nich rzeczy, które każdy przynosi z domu. Pierwsza edycja zaskoczyła nas np. wyprzedażą kredensu babci czy wyprzedażą zabawek, z których dzieci wyrosły. Zapewne i ta edycja dostarczy nam kilku niespodzianek, na co liczymy razem z kupującymi – mówi przedstawicielka Galerii Jurajskiej.
Tradycyjnie także wydarzenie jest okazją, aby zapoznać się z ideą zero waste. – Każda rzecz, jeśli jest uszanowana, zasługuje na drugie życie. Zamiast ją wyrzucać na śmietnik, warto podać dalej. Wazon, który nas straszy po nocach, dla innych może być perełką, którą szukano od lat. Tak samo ubrania, obciachowa kurtka z szafy mamy, może być tym ciuchem, który dziś poszukują nastolatkowie zafascynowani stylem Y2K – mówi.
Wyprzedaż garażowa odbywa się we wnętrzu Galerii Jurajskiej w godz. od 12 do 16. Wstęp wolny.

Źródło: Galeria Jurajska

Tagi: Galeria Jurajska, GTC SA

REKLAMA:

Oklejanie samochodów Katowice. Agencja Reklamowa Demo od ponad 20 lat zajmuje się oklejaniem samochodów folią, reklamą na samochodach. Oklejamy całe floty pojazdów firmowych - samochody osobowe, dostawcze, tiry, cysterny. Oklejamy samochody w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach i innych miastach. Każdego dnia widoczne na ulicach oklejone pojazdy zwiększają świadomość marki, umacniają pozycję rynkową, zachęcają do zakupu i budzą emocje. Reklama na samochodzie to ekonomiczny, trwały i prestiżowy sposób na zaistnienie w świadomości Odbiorcy.

Czy wiesz? Post Views: 115
Maszyny pakujące Bez Meż, pakowanie węgla, pelletu, żywności, linie pakujące.

Related Posts